LZV te huur bij RTR
RTR koeltrailerverhuur uit Barendrecht heeft de eerste van een serie van vijf opleggers overgedragen aan Hartman Expeditie in Poeldijk.
| Truckstar RedactieRTR koeltrailerverhuur uit Barendrecht heeft de eerste van een serie van vijf opleggers overgedragen aan Hartman Expeditie in Poeldijk.
| Truckstar RedactieIn deze Praktijktest besteedt Truckstar aandacht aan de Scania G420 Highline. Een fijne auto, die best wel eens een serieus alternatief voor...
Met de R730 ligt Scania wederom aan kop in de vermogensrace. Meteen na de officiële introductie konden we deze geweldenaar al over...
De Scania P230 is de lichtste die je kopen kunt. En toch heeft deze distributietruck met zijn 230 pk sterke vijfcilinder diesel...
De Scania R-serie is meteen verkozen tot ‘Truck of the Year 2010’. Voor ons een goede reden om hem over onze praktijktestroute...
Deze Scania R400 Highline kun je moeilijk missen als je hem tegenkomt. De felle kleur spat er vanaf en moet waarschijnlijk het...
Bestel tickets voor het Profile Truckstar Festival
Beleef het ultieme chauffeursavontuur op het leukste festival van Nederland! Verover de weg naar onvergetelijke momenten gevuld met indrukwekkende trucks, live muziek,...
Praktijktest Scania R560 Topline Euro 5
Na de eerdere tests met Scania’s met EGR deze keer een truck die nog wel AdBlue nodig heeft om aan Euro 5...
Praktijktest Scania R480 Topline Euro5
We hebben er een tijdje op moeten wachten, maar uiteindelijk kregen we toch de kans om de Scania R480 Euro5 te testen....
Praktijktest Scania P280 EEV
Met zijn achttien ton is de Scania P280 een stevige distributietruck. Maar dat is nog niet alles. Het is namelijk een EEV...
Praktijktest Scania R500 Euro5
In deze test het ‘instapmodelletje’ van de V8 modellen, de R500 met de Highline cabine.
Praktijktest Scania R620 Topline Euro4
Wat? Een V8 met maar liefst 620 pk? Het moet niet gekker worden, maar dat zeggen we elke tien jaar.
Praktijktest Scania R480 Euro4
Licht in gewicht, een prachtig hoog koppel en kracht voor acht, maar dan zonder AdBlue, en wel degelijk in Euro4 uitvoering!