DLG
| 07:59 | Robert Servaas

Nieuwe huisstijl en trucks voor DLG

Eerder dit jaar fuseerden Visbeen, Post-Kogeko en DailyFresh tot Daily Logistics Group (DLG). Met deze fusie versterkt DLG haar marktpositie in multimodaal gekoeld transport door heel Europa. Met de fusie en nieuwe naam gaat ook een nieuwe huisstijl gepaard.

Na 20 jaar succesvolle samenwerking van Visbeen en Post-Kogeko in DailyFresh is de fusie van deze twee sterke familiebedrijven een logische stap om samen verder te groeien, schrijft het bedrijf op haar website. “Er is een stevig fundament voor deze fusie die plaats vindt op basis van gelijkwaardigheid. Dit betekent dat de familiewaarden en de toekomstbestendigheid gewaarborgd blijven. Samen realiseren wij synergiën in de keten en in de operatie. Samen zullen we duurzame oplossingen blijven ontwikkelen voor multimodaal transport van verse, gekoelde en bevroren producten.” De eerste nieuwe trucks van DLG zijn 10 Scania’s R410 op LNG.

Meepraten? Schrijf hier jouw reactie