Chauffeur Evert Morren begon onlangs een mooie Facebook-pagina voor de nieuwe Volvo FH.
Op de pagina, ‘New FH-4‘ genaamd, vind je talloze mooie foto’s van de nieuwe FH en goeie discussies en meningen. Dat er behoefte aan een dergelijke pagina is, blijkt uit de aandacht die de pagina momenteel krijgt, en het aantal ‘likes’. Dat staat nu al op 210 en dat is relatief hoog.
Nieuwe FH maakt veel los
De nieuwe FH is op veel fronten een spectaculaire auto en maakt veel los. Evert Morren, beheerder van de New FH-4-pagina en nieuwe FH-rijder, noemt het een “prachtig product”.
De truck heeft eigenzinnige en scherpe lijnen, een vernieuwend en bijzonder dashboard, eveneens met bijzondere lijnen, een grotere cabine dan zijn voorganger, en dat alles gekoppeld aan de laatste Volvo-technologie.
Voor veel chauffeurs is de nieuwe FH een droom-auto. Anderen vinden het niks, of moeten wennen aan bijvoorbeeld de plaats van het zogeheten Iron Mark. Bovendien biedt het nieuwe lijnenspel weer nieuwe mogelijkheden in de belettering, het spuiten en kleurenschema’s, en de opbouw.
Facebook-pagina logische plek voor delen foto’s en meningen
De nieuwe FH roept dus de nodige emoties op en waar kun je nu beter je ei kwijt – behalve de kantine van het eigen transportbedrijf – dan op een goeie Facebook-pagina voor de nieuwe FH?
Evert Morren zegt: “Mijn idee hierachter was simpel: één model van één merk. Op andere pagina’s staat alles zo kris-kras door elkaar. Ik heb het hele internet afgestruind en verbaas me echt hoeveel er al rijden.”
Internationale aandacht
Mooi is ook dat Facebook een internationaal medium is. Vanuit andere landen is er ook interesse. Evert: “Wat ik ook leuk vind, is dat bijvoorbeeld Deense leden weer andere Denen toevoegen als lid!” Ook geïnteresseerd? Neem eens een kijkje!