Om beter in te kunnen spelen op de stijgende vraag naar duurzame oplossingen, lanceert Euromaster een nieuw truck offer genaamd de New Deal. In deze New Deal worden diverse opties gegeven om klanten te helpen met het verduurzamen van het bandenbeheer van hun wagenpark.
“Er bestonden al diverse serviceoplossingen die wij onze klanten aan konden bieden. De New Deal bundelt deze verschillende serviceoplossingen in 3 pakketten: MasterStart, MasterCare+ en MasterPremium”, vertelt René van Maasakkers, Commercieel Directeur bij Euromaster Nederland.
“Elk voertuig draagt bij aan de winstgevendheid van een organisatie. Met dit nieuwe aanbod kunnen we ervoor zorgen dat deze bijdrage zo groot mogelijk wordt, omdat we bijvoorbeeld door middel van preventieve inspecties stilstand en de bijkomende hoge kosten kunnen voorkomen.”
Voor elk wat wils
Met de 3 opties krijgen klanten de mogelijkheid om zelf hun ideale pakket samen te stellen. “Met MasterStart krijgen klanten toegang tot ons volledige product- en serviceaanbod zonder dat ze ergens aan vastzitten. MasterCare+ gaat een stapje verder; hier zorgen we met preventief onderhoud, inspecties, rapportages en handige overzichten dat een klant volledig ontzorgd wordt op het gebied van bandenbeheer. Met MasterPremium profiteren klanten van alle Euromaster services voor een vast maandbedrag per voertuig”, legt Marc Valentijn, Key Accountmanager Truck, uit.
Duurzaam bandenbeheer
Met dit nieuwe serviceaanbod kan Euromaster haar klanten helpen hun bandenbeheer te verduurzamen. Door preventieve inspecties uit te voeren en de banden goed op spanning te houden, kunnen hoge brandstofkosten worden bespaard. Daarnaast kan door het herprofileren van banden veel worden bespaard op het gebied van materiaalkosten. Als we hier dan nog de CO2-reductie bij optellen die gerealiseerd kan worden, dan kan Euromaster haar klanten volledig ondersteunen bij het vergroenen van hun bandenmanagement.
(Pech)service op locatie
Euromaster is door heel Europa te vinden. Als een truck pech krijgt, kan deze waar en wanneer dan ook geholpen worden. Klanten profiteren van het internationale netwerk. Of ze nu in Nederland of in Zuid-Frankrijk met een lekke band staan: de 24/7 pechservice zorgt ervoor dat ze zo snel mogelijk weer veilig de weg op kunnen. Euromaster Nederland zit door het hele land. Klanten kunnen ervoor kiezen naar de vestiging te komen, maar de Euromaster servicebussen kunnen ook op klantlocatie alle benodigde werkzaamheden uitvoeren.
René van Maasakkers: “Met de New Deal kunnen wij al onze klanten een aanbod op maat geven. Het is een mooie eerste stap naar een groenere toekomst!”