Praktijktest Scania R500 Euro5
In deze test het ‘instapmodelletje’ van de V8 modellen, de R500 met de Highline cabine.
| Truckstar RedactieIn deze test het ‘instapmodelletje’ van de V8 modellen, de R500 met de Highline cabine.
| Truckstar RedactieStoplichtsprinter!
Mautkiller
Wat? Een V8 met maar liefst 620 pk? Het moet niet gekker worden, maar dat zeggen we elke tien jaar.
Maximaal beladen is de TGM is een ontzettend soepel en comfortabel voertuig. Het enige minpuntje betreft de vering van de vooras.
Licht in gewicht, een prachtig hoog koppel en kracht voor acht, maar dan zonder AdBlue, en wel degelijk in Euro4 uitvoering!
Goed idee, word Truckstar abonnee
Ben je vrachtwagenchauffeur of liefhebber van transport? Dan is een abonnement op Truckstar Magazine echt iets voor jou! Word nu abonnee. Ieder...
Praktijktest Iveco HoverTrack
Pieter Veldhuizen, van Veldhuizen Wagenbouw in Groenekan, heeft een wel heel vreemde Trakker voor de deur staan. ‘HoverTrack’ heet zijn schepping en...
Praktijktest Scania P270
Soepele 16-tonner
Praktijktest Mercedes-Benz Axor 1843
Degelijke Duitser met Braziliaanse pit
Praktijktest MAN TGL 12.210
Wij voelden de TGL 12.210 met LX slaapcabine, voorzien van automatische versnellingsbak, aan de tand op onze distributieroute.