De serie ‘Reality Road’ van Volvo Trucks is over de hele wereld op internet bekeken.
In slechts twee weken werd de serie Reality Road al meer dan twee miljoen keer bekeken in ruim vijftig landen.
De tv-serie werd op 11 juni jl. op het YouTube-kanaal van Volvo Trucks geplaatst als onderdeel van de campagne voor het serviceaanbod van Volvo Trucks.
De Reality Road-Volvo FH deed verschillende landen in Europa aan.
Marketing op een nieuwe manier
“Met Reality Road wilden we marketing op een nieuwe manier benaderen door content te creëren. We zijn enorm trots op de grote, mondiale reikwijdte. Dit is positief voor ons merk en voor de vraag naar onze producten en services”, zegt Per Nilsson, Director Public Relations bij Volvo Trucks.
Truck-services
Reality Road werd gestart als onderdeel van een campagne voor Volvo Trucks Services. Het doel van de serie is de kracht te benadrukken van het serviceaanbod van Volvo Trucks en tegelijk tv-amusement te creëren dat een groter publiek aanspreekt. De serie bestaat uit acht afleveringen en veel aanvullend materiaal.
Mapei bij haar Volvo FH.
Zangeres Mapei
In Reality Road rijdt zangeres Mapei in een truck door Europa om een videoclip op te nemen bij haar nieuwe nummer ‘Million Ways to Live’. Ze wordt bijgestaan door haar vriendin en regisseur Liza Minou Morberg en ‘Epic Split’-chauffeur Jens Karlsson.
In de tv-serie zien we hoe de verschillende services op allerlei verrassende manieren worden getest. Ook vergezellen we Mapei terwijl ze kennismaakt met de truckwereld en die op de proef stelt. De populairste aflevering was aflevering drie waarin de stunt op twee wielen in Berlijn werd getoond.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Klik hier om de hele serie op YouTube te kijken.